Proč a jak tato jízda vlastně vznikla? Myslím, že na toto téma bylo již popsáno poměrně dost řádek a vzhledem k tomu, že se i letos hlásí "staří harcovníci" podrobnou info. budou zřejmě hledat pouze nový účastníci - kteří jí naleznou v archivu (na konci tohoto tohoto listu), přistoupím tedy
rovnou k věcem organizačním :

   termín : 11 - 13.07.2014
  Pojedeme letos stejně jako loni ve směru otáčení hodinových ručiček. První etapa začíná a akce končí v Klatovech - start : 11.07. v 18:00 hodin. Cíl : 12.07. v ??:?? hodin.
   Pozor : vzhledem k tomu, že se tato jízda skutečně nedá ujet za deštivého počasí bude v případě nepříznivé předpovědi start přesunut na sobotu 12.07. v 18:00 hodin. Pokud ani na
těchto dalších 24 hodin nebude předpověď uspokojivá bude vypsán nový termín. Ovšem to bych již předbíhal - držme se tedy zatím toho co je uvedeno s tím, že s blížícím se termínem bude tato stránka aktualizována.
   Na daný moment - tedy přípravy celé akce je nejdůležitější obsadit všech 8 etap a proto vás žádám aby jste zaslali závaznou přihlášku - klikni - do konkrétní etapy.
   Upozornění : pokud se nepodaří řádně obsadit všechny etapy (do každé etapy musí být závazně přihlášeni minimálně 2 jezdci) bude tato akce zrušena.
   Pozor : itineráře které se načtou po kliknutí na odkaz jsou zatím v obráceném gardu a tak je potřeba číst jednotlivé etapy odspoda (pokud to stihnu tak je předělám ovšem domnívám se že nejde o nic co by se nedalo pochopit).

Start

Cíl

Čas jízdy

km

1 - etapa : Klatovy - Cheb

18:00

19:50

1 hoď 50min

127

2 - etapa : Cheb - Děčín

20:00

22:30

2 hoď 30min

179

3 - etapa : Děčín - Rychnov nad Kněžnou

22:40

02:40

4 hoď 00min

225

4 - etapa : Rychnov nad Kněžnou - Český Těšín

02:50

07:00

4 hoď 10min

260

5 - etapa : Český Těšín - Hrušky

07:10

10:10

3 hoď 00min

214

6 - etapa : Hrušky - Chlum u Třeboně

10:20

14:00

3 hoď 40min

217

7 - etapa : Chlum u Třeboně - Horní Planá

14:10

16:00

1 hoď 50min

112

8 - etapa : Horní Planá - Klatovy

16:10

18:00

1 hoď 50min

118

seznam jezdců bude postupně doplňován Časy odjezdů a příjezdů etap jsou pouze orientační !!!

   Vedoucí jezdci etap : ne nadarmo se říká "neměň vítěznou sestavu" a tak není nejmenší důvod měnit oproti loňsku vedoucí jezdce etap ani v tomto případě. Přesto žádám každého, aby tuto svou úlohu potvrdil v přihlášce. V případě, že nebude vedoucím jezdcem z loňského roku etapová účast potvrzena bude tento post dán k dispozici.
   Znovu připomínám, že vedoucí jezdec každé etapy má za morální povinnost po akci napsat o své etapě alespoň krátkou zprávu (kterou mi zašle na e-mail). Z těchto etapových zpráv bude v zimním období zpracován článek obdobný těm dříve publikovaným. Ukázka viz - klikni -
   Nanečisto : stejně jako loni vás žádám, aby jste svou etapu nepodcenili a raději si jí projeli ještě před akcí. Oproti loňsku mohou být objížďky, uzavírky.... Po projetí mi prosím potvrďte podrobný itinerář (alespoň mapku, výpis měst a
počet km) a navrhovaný čistý čas pro etapu. Časy a km zde zatím uvedené jsou orientační.

   Organizační věci :
1) Bula - formát pro tisk bude zaslán vedoucímu jezdci 1. etapy
2) Symbol a tubus pro bulu - bude zaslán vedoucímu jezdci 1. etapy
3) Seznam jezdců akce - díky Vogimu máme opětovně již v předstihu připravenou "kostru" tohoto seznamu který bude průběžně aktualizován
4) Dobulná - jak celý průběh této akce probíhá budete moct sledovat na našich stránkách
kde bude průběžně podávána informace a tak nebude těžké odhadnout reálný čas kdy

Ilustrační foto

projede bula cílem. V cíly celé akce tedy můžou uvítat jezdce i ti kteří z nejrůznějších důvodů nemohli jet.
   Vlastní průběh akce :
   z hlediska organizace je myslím dostatečně popsán u předchozích ročníků (odkazy v konci stránky) a tak pouze bodově připomenu nejdůležitější věci.
1) na start etapy je nutné dostavit se minimálně 1/2 hodiny před předpokládaným příjezdem předávajících (vedoucí jezdec etapy může čas odhadnout z obdržené SMS)
2) vedoucí jezdci si pečlivě přečtou pravidla pro zaplňování buly.
3) pokud přijedou předávající dříve s odjezdem do další etapy se nečeká na zde plánovaný (orientační) čas (časová úspora se může velmi hodit v dalších etapách)
4) odjíždějící informuje minimálně formou SMS o svém odjezdu do etapy vedoucího jezdce následující etapy
5) ten kdo veze symbol ve své etapě na nikoho nečeká a nic neřeší (případný problém řeší jezdci jedoucí v závoji)
6) každý může být pouze v jediné etapě v roli vedoucího jezdce - v ostatních pokud pojede dále je již veden v závoji. Etapu (a jejich počet) si každý volí sám s ohledem na své vlastní možnosti a schopnosti.
7) přestože je v každé etapě jmenován pouze jeden vedoucí jezdec - jeho úlohu - v případě nutnosti - může převzít jiný jezdec - jenž jede tuto etapu mimo závoj (tedy nemá odjetou již jednu nebo více etap).

   Bezpečnostní opatření :
   připomínám, že tato akce se jede za zcela normálního provozu a tak je třeba dodržovat veškerá běžná pravidla provozu a bezpečností předpisy. Mějte na paměti, že ani v jedné etapě se rychlou jízdou nenechá najet hodina ani 30 minut a pět minut nás nevytrhne. Uvědomte si, že nejedeme závod - ale jedeme pro zábavu a tak celkový čas čtyřiadvacítky nemá prioritní význam. Přestože časové limity jednotlivých etap neoplývají rezervou není nutné  obzvláště v uzavřených obcí a nočních etapách riskovat

Ilustrační foto

COKOLI. Časová úspora (velmi podstatná) se nechá získat daleko snadněji a to hlavně
na předávkách (které jsem v časovém plánu zkrátil na minimum) a přesnou - nezkreslenou komunikací mezi odjíždějícím a přebírajícím v následující etapě (informací SMS o odjezdu o které jsem již psal - viz výše). SMS Informaci o odjezdu do etapy podávejte nejen vedoucímu jezdci následující etapy, ale můžete jí rovněž posílat na mé telefonní číslo. Já budu na našich stránkách informovat o průběhu ostatní kteří si tak lépe udělají představu o časové návaznosti etap.
   Potvrzení termínu :
   konečné rozhodnutí zda se akce uskuteční v prvním termínu padne 11.06 - maximálně ve 12:00.

   Důležité :

   každý kdo pojede tuto akci poprvé měl by si (nejen ve vlastním zájmu) pozorně pročíst archiv této akce (viz. níže) a to především první ročník (tučné písmo) Nepsaným pravidlem pro nováčky v této akci je - spojit se ještě před vlastní akcí s vedoucím jezdcem etapy a vyžádat si jeho případný souhlas s vaší účastí v etapě.
   Ten kdo není veden v sekci naše ksichty si musí být vědom toho, že nebude figurovat v oficiálním seznamu jezdců této akce neboť systém umožní zapsat pouze ty z vás kteří máte na našem WEBu zařazen ksicht.

   V souvislosti s touto akcí pouze připomínám že náš symbol jako takový je neprodejný a to ani jako kopie. Je však možné objednat si Rabiják - info viz. : klikni zde

AKTUALIZACE

První etapa začíná a akce končí v Klatovech - start : 12.07. v 18:00 hodin. Cíl : 13.07. v ??:?? hodin.

   Tak to je na daný moment vše. Dole do komentáře prosím vkládejte své dotazy neboť odpovědi na vaše případné otázky mohou zajímat i ostatní.
AHOJ v sedlech
 

    zde je na mne spojení
foto : archiv K1400  

databáze vytvořil : Vogi

informace o bezplatném SKYPE volání naleznete zde - klikni -

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

pokud máš SKYPE stačí kliknout na symbol

 

 Zpět do sekce : Naše akce ...

       
Generál (cservis.cz) 12.07.2014 07:32
Startujem v sobotu. Chtělo by to ještě posílit severomoravské etapy.....
Palo (t-com.sk) 12.07.2014 14:48
Cest Miro, je to pro mna sice hodne z ruky, ale posilim 5 etapu z C. Tesina do Hrusek. Ne ni to nic moc aby to jel Radim sam, bo napriklad blby defekt a ..........
Vendys (iol.cz) 13.07.2014 08:01
Míro jestli to stíháš, připiš tam do 8. etapy ještě Hormana
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser