Co je v papirech, nemusi byt pravda. Pokud to je ale opravdu uskrceny na 25kW, je to stoprocentne tryskama. Tryska je takova dourka, kterou se do vzduchu davkuje benzin a tim se vytvari zapalovaci smes (benzin rozpraseny ve vzduchu). Ruznymi kombinacemi soustavy sani-tryska+jehla-vyfuk se da dosahnout ruzneho (nejlepe idealniho) prubehu krivky vykonu a krouticiho momentu. Zamernym "rozladenim" tohoto stavu se dosahuje snizeni vykonu.
Ja osobne bych si to nechal nekde zmerit na brzde a pak by se videlo. Pokud to opravdu bude mit tech 25kW, nechal bych jim to tam rovnou pretryskovat a seridit. U Intrudera to opravdu neni jednoduche - dopredu bych si overil, ze maji s Intrudery zkusenost. Ze je to znackovy servis Suzuki - to nic neznamena.
Pro ilustraci - nechaval jsem na jare (po montazi K&N filtru) seridit cely motor na optimum kroutaku (ne na vykon - ten me moc nebere ;-) ). Stalo me to neco pres tri litry, bylo to delany podle lambda sondy a motorove brzdy a stejne nakonec jeste musel ten chlapik, co to delal hybat s bohatosti "podle ucha" (a podle barvy svicek a vyfuku ;-) ), aby to bylo tip-top. Intros je proste co kus to original, tam zadne osvedcene postupy neplati :-).