Autor:
Veverčák (---.net.upcbroadband.cz)
Radime, to auto je z jiný planety? Nějak si nedovedu představit, že by nějaký výrobce podmínil 3 dny odstávky napojením na nabíječku. Jo 3 měsíce bych pochopil. Vyšší odběr v klidovém stavu může znamenat závadu některého spotřebiče, prostřelenou diodu regulátoru na alternátoru apod. Běžný je cca 30mA, když usnou jednotky a lampička. Pokud je to víc jak 100mA už je to na pováženou. Často to bývá dodělaný alarm nebo autorádio. Nejjednodušší je zapojit mezi baterku a svorku multimetr a pak vytahovat pojistky jednotlivých spotřebičů. Když odběr klesne, tak už víš kde přibližně hledat a jdeš jen po těch, které na pojistce visí. Hlavní vypínač jsem měl jen v Žigulíku a na závoďáku a byl stejný jako v odkazu od Vlada. No a tajný vypínač si můžeš napojit na milion věcí (třeba čerpadlo paliva, hlavní pal.ventil, vinutí cívky relé motorové jednotky apod) No, je to na tobě, hlavně abys sis nepohnojil tu jednotku. Stará hujda asi bude v klidu, ale novější káru s CAN Bus bys mohl poškodit.
Bobo veverčák
VS1400
www.hvp-baterie.cz