zpět na hlavní stránku K1400 |
No až budou love, což už asi letos nestihnu, ale snad přes zimu bych moh mít něco nasyslenýho, tak bych chtěl vyměnit laufy a při tý příležitosti to celý nechat poštelovat na brzdě a zkusit přeci jen vyždímat z motoru co se dá. Takže jsem přemýšlel o nějakým otevřeným filtru typu KN a buď něco typu Powercomanderu, nebo jít rovnou do plně programovatelný jednotky vstřikování a nalazení palivový mapy. Teď si mě s tím etanolem nasadil zas brouka do hlavy. VTXko by mělo mít v sériovce kolem 100 koníků, ale určitě bych nějakýma navíc nepohrdnul, jedna paní povídala, že se lze dostat až někam k 130 koním, což mě opravdu láká. Takže jestli Tě můžu požádat o radu jak bych měl postupovat, abych jednak případně přešel z benzínu na E85 a zároveň motor s novýma výfukama (Cobra, V & H) optimálně naladil na výkon na brzdě. Protože když už do toho budu šahat, tak proč nespojit příjemné s užitečným a ušetřit nějakou pětku za palivo? A když bude nejhůř a dojde ropa - tak samohonku sem pálil už jako malej kluk s dědou a pár metráků žita snad vždycky někde seženu.:-)))