zpět na hlavní stránku K1400 |
Tak ahoj Hardy, namontuješ tu jednotku, kterou jsem namontoval já na GW1800. Jen zapojíš pouze dvě větve kabelů, protože ta jednotka je na 4 válec.
Potom jen naprogramovat a následně jemně seřídit na Tvé potřeby.
Studený starty to umí automaticky, jen počkáš po zapnutí spínacího klíčku 5 vteřin. Po nastartování jednotka do 60 vteřin upraví dávkování na základní nastavenou hodnotu.
V případě natankování benzínu či jakéhokoliv poměru E85 a benzínu, lamda sonda s počítačem a přidaná řídící jednotka na E85, upraví dávkování na optimální poměr paliva.
Vcelku žádná novota, ve světě to je naprosto běžné.
Chce se toho nebát. Je třeba si uvědomit, že benzín je to nejméně vhodné palivo, pro spalovací motory.
Tady je pořadí paliv, od nejlepšího, po nejhorší.
1) vodík
2)CNG - zemní plyn
3)LPG
4)Ethanol
5)benzín
Ale ethanol má tu výhodu, že je montáž rychlá, levná, žádné revize,parkování v podzemních garážích,jedna původní nádrž a žádné revize zařízení.
Díky uvedenému, se nechá říct, že je nejzajímavější přejít na E85.
Na vodík chci začít jezdit, někdy příští rok, nebo na přes rok. Podle času, který bude k tomu dán.
Dej email, na který Ti pošlu podrobnosti, ohledně E85-ky.