zpět na hlavní stránku K1400 |
Zdravím,
této odpovědi jsem se trochu bál, ale jsem rád za odpověď a radu. Když jsem výfuky otevřel, vše běhalo krásně a řekl jsem si, že KNka nemohou uškodil, jak píšeš, za Dynojet nejspíš utrácet peníze tedy nebudu, ikdyž jsem to měl v plánu, jelikož u KNfiltrů píší, že kit je nutností, pokud se nebudou používat takové malé gumové ucpávky, které jsou k filrům přiložené,.....(které mimochodem nefungují tak, jak by měly, protože výrobce píše, že s těmito ucpávkami by filtry měly být stejně propustné jako papírové) a vše vrátím do původního stavu. Jen jsem překvapen, že budu muset na brzdu, to je další komplikace. Nevím ani, kde v Praze mají brzdu za rozumnou cenu, ale porozhlédnu se. Zde dole přikládám videa, kde má majitel stejný rok výroby Maraudera jako mám já a právě vyměnil Dynojet kity, KNfiltry a otevřel koncovky. V diskusích pod videi pak pííše, že vše šlape jak má. Jak jsi mi ale psal, nejsem jediný, komu se KNka nevyplatily.
btw: Ještě počkám, jestli se někdo nesetkal se stejným problémem a nepodařilo se mu ho vyřešit, protože té investice do KN filtrů je mi docela líto a chtěl jsem je použít, hlavně kvůli údržbě a zachycení ještě menších částeček, než-li u papírových, nedělal jsem to kvůli výkonu. Každopádně díky za odpověď.
[www.youtube.com]
Upraveno 1 krát. Naposledy upravil The_Rock (23.08.2013 22:24)