|
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/clanky/radime/konkretne/stk/brno/stk1.php:88) in /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/seznam/au.php on line 3 Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/clanky/radime/konkretne/stk/brno/stk1.php:88) in /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/seznam/au.php on line 3 Vladimír (154.58) 02.03.2005 10:09 Dík za zajímavé informace, ale mám dotaz jak často musíme do STK a na enise s motorkou? Mám novou (kategorie LC - to je co - cha cha) a měl bych jít po 2 letech (mám to v papírech) nebo až po 4 letech??? PetrCRF (62.54) 22.12.2005 19:04 Zažil jsem tě na STK vTišnově,a řeknu ti,že to co píšeš tu,a děláš tam,je nebe a dudy.Tady svátý muž,tam nafoukaný ignorant.Když tě klepl kufr mého auta po hlavě,tak jsi mě vyhodíl za špatný čep řízení.Po týdnu jsem u tebe se stejným čepem prošel.No co,asi jsi se dobře vyspal. Petr Brno (karneval.cz) 27.12.2005 23:09 Petře CRF . Rozhodl ses mě , tady na webu , před mými kamarády i cizími lidmi zostudit . Nevím co Tě k tomu vede , ale dle mého názoru to děláš špatně . Píšeš , tady svatý muž . Ne , nejsem svatý a ani jsem to nijak nenaznačil . Jen jsem k 1400 finančně trochu podpořil , poradil kamarádům i cizím několika , po večerech napsanýma článkama a zorganizoval pár vyjížděk . Nevšiml jsem si , že by nějaký Petr CRF toho udělal pro k 1400 víc . Dokonce jsem nikde žádného Petra CRF na webu nenašel . A to je právě ta Tvoje největší chyba . Jsi asi někdo úplně jiný a pliveš po mně anonymně . Sám určitě chápeš , že proti tomu se nedá bránit . Takže , jde li Ti opravdu o tu spravedlnost , napiš do dalšího příspěvku svoje jméno a kontakt na sebe a můžeme si tu Tvoji údajnou návštěvu na STK vyjasnit osobně . Rád přijedu , asi nebydlíš daleko . Na další anonymy ( i telefonické ) už reagovat nebudu . Petr Brno Pavel, Vyškov (97.73) 03.08.2006 20:04 co se kontroluje na stk na motocyklu (mám simson 50 ccm) a nevím na co se zaměřit Petr Brno (karneval.cz) 08.08.2006 00:35 Co se dá : čísla , pneu , světla , brzdy atd moto.g@atlas.cz (iol.cz) 18.08.2006 09:25 zdravim chtel bych se optat pri prestavbe moto daji se nejake zmeny zapsat do tp nebo nedaji myslim treba rozmery kol jiny motor atd dekuji glatt Petr Brno (karneval.cz) 20.08.2006 19:59 S mou odpovědí asi hochu nebudeš spokojen , ale tak to je . Změny v TP zapisují úředníci na odborech dopravy . Ne STK . Takže vše závisí na úředníkovi . A tak co pro někoho jde , pro jiného nejde . A někomu třetímu stačí doložit potvrzení od akrediťáka . Takže zeptej se na úřadě . Dopadneš li špatně , obrať se na nějakého dovozce nebo bazaristu , který je tam jako doma . Bude to dražší , ale třeba to půjde . Čus Petr Daniel (eurotel.cz) 22.09.2006 00:08 Dobry den pan,chci se zepat,dovezl jsem si na české papíry ze SRN ford mondeo 2.0 r.v.1993 a jedinej problem je že ty české papíry jsou pro vůz Hatchback a ja jsem si dovezl vůz v sedanu takže jaký problém bude pro vyražení mého (VINU) do karosérie?Předem děkuji... Petr Brno (ycnega.cz) 22.09.2006 08:59 Danieli , úplně stejná odpověď jako ta moje o číslo výš ze dne 20,08. Jestli ale máš k tomu novýmu Mondeu originál TP z Německa a je tam vyznačeno německé národní schválení , můžeš to dnes postavit na čísla jako normální dovoz . Petr Brno Martin (207.129) 19.05.2008 09:35 Dobry den,chci se zeptat ,pred casem mi menili motor,bohuzel po vymene jsem zjistil ze motor ma vybrousene cislo ,ale typ tam je neposkozeny Automobil je Ocatvia privezena z SRN ,rv 2001 v TP cislo neni ale na prvni Technicke napsali cislo do karticky emisi nechapu kde ho vzali , Myslite ze ho opsali primo na motoru - je opravdu dost spatne pristupne ? Muzu mit nejaky problem s dalsi STK ? Predem dekuji Petr Brno (karneval.cz) 21.05.2008 23:01 Martine řekl bych , že ti co Ti měnili ten motor , předem věděli proč vybrousit číslo . Je to takové jednoznačné znamení , že ten motor i s autem někdo oplakává . Avšak , máš li nový TP kde není číslo motoru ( ne typ ) už uváděno , nebo starší TP a číslo motoru úředně vymazáno , máš dost velkou pravděpodobnost , že to nikdo ( ani na STK ) hledat nebude . Je to ale jenom teorie . Máš li v TP číslo motoru uvedeno , zkus tedy aspoň na ty měniče , udělat bububu , aby Ti zařídili tzv výmaz z TP . Martin (207.129) 22.05.2008 08:44 Petre - diky moc za odpoved Mam novy TP, kde cislo uvedene neni, nastesti Tak doufam ,ze nebude problem pri dalsi navsteve STK Martin Martin (207.129) 22.05.2008 12:06 Petre prosim Te jeste me napada pokud by opravdu na STK chteli najit cislo motoru a zjistili by ,ze je vybrousene jake hrozi postihy ? diky moc Martin Petr Brno (karneval.cz) 22.05.2008 21:08 Martine , nikdo z nás neví kdo to tady bude číst . Takže jediná správná odpověď je . Jakákoliv dodatečná změna identifikátorů na vozidle je problém . Druhá věc je , že co není třeba kontrolovat , se nekontroluje . Martin (207.129) 23.05.2008 06:40 Rozumim a jeste jednou dik M MN (siemens.de) 28.05.2008 13:26 Povolí Vám dát motor M ( multipoint ) místo B ( bezolovnatý ) protože má lepší emise , ale ne naopak Zaprvé, vícebod místo jednobodu nepovolí (není povoleno zaměňovat motory s různými emisními systémy), zadruhé B není bezolovnatý :))) ale BMM (Bosch Mono Motronic). Jakub (casablanca.cz) 10.09.2008 16:10 Ahoj, měl bych dotaz. Dnes jsem jel na EK (koupil jsem auto - Škoda 130 Rapid - a tak ho potřebuju na sebe přihlásit). Ale na EK mě vyhodil, že mi prý EK nedá, protože auto nevyhovuje technickému stavu. Vyhodil mě kvůli pneu (které jsou mimochodem zapsány v pořádku v TP 165/70), dále za podložky, volant, jiné dedačky a za to, že SPZ je na zadním nárazníku (opatřená osvětlením) a ne na zadním čele auta. Je tohle normální, nebo jsem jen (doufám) narazil na divnou stanici? Teď vlastně ani nemůžu přihlásit auto na sebe...? Co mám dělat? Jura (eurotel.cz) 29.10.2008 20:52 Zdravím, koupil jsem Škodu pick-up. Auto bylo v parádním stavu a v té eufórii jsem se nekouknul na číslo a typ motoru. Pouze na vin. Jel jsem s ním na evidenčku a tam jsme zjistili, že číslo motoru je jiné a u typu přebývá písmeno E (135E), i když je tam obyčejnej karburátor. Existuje nějaká legální cesta, jak to vše dát do pořádku? Auto je opravdu pěkné a nechce se mi ho dávat zpět majiteli. Předem děkuji za odpověď Standa (35.98) 07.05.2009 15:04 Dobrý den, vyhodili mě z STK, že mám první část VINu raženou nestandartně. Jedná se o číslo, které je obecné pro všechny Škody 130 Rapid a to další specifické je tam originál. Všude jinde též originál. Nevím kdo to tam zbytečně dorazil. Co mám dělat? Auto není ani kradené ani skládané, koupil si ho v roce 87 můj dědeček a tak auto zůstalo v původním stavu až do dnes. Děkuji. Petr Brno (129.144) 12.05.2009 22:34 Stando , tady je těžko radit . VIN jsem neviděl nemůžu posoudit . Asi nejlepší by bylo , kdyby ses stavil na úřadě na odboru dopravy s protolem a svým vysvětlením , ať Ti oni poradí co s tím ( zápis do TP , vyjádření Škodovky apod ? ) . Každý úřad přece jen postupuje po svým . Rozhodně nejezdi na jinou STK , tam Tě nemůžou vzít , protože systém to dnes neumožňuje . Petr Standa (35.98) 25.05.2009 10:37 děkuji Denny (225.154) 19.12.2011 11:58 Zdravím Petře. Mám dotaz z jiného soudku, snad to nevadí. Klouže mi na VLku spojka a v servise mi poradili, že než budu měnit spojku, možná by stačilo, pokud je spojka ještě živá, dát hustší olej 20W50. Moc se mi do toho nechce, jednou je psáno 10W40, tak nevím. Máš na toto názor, nebo zkušenost, Díky za odpověď. Denny kulisek (inethome.cz) 06.02.2014 21:06 Zdravím neprošel jsem kvůli pneu zimaky jsem nameřil jen 4.5mm Petr Brno (upcbroadband.cz) 11.02.2014 17:55 Žeň to klidně až na ministerstvo . Na STK min 1,6 mm . zeleznykon (chello.sk) 15.02.2014 00:01 Minimálna hĺbka dezénu pre osobné automobily je podľa zákona 1,6 mm. Čo sa týka bezpečnosti – u zimných pneumatík sa nedoporučuje jazdiť na dezéne pneumatiky zjazdenom pod 4 mm. Naopak, takéto ojazdené pneumatiky je vhodné dojazdiť v letnom období, kedy nie je požiadavka na hĺbku dezénu taká prísna /pozor však na miernu zmenu jazdných vlastností - auto na čisto suchom povrchu viac "pláva"/. Aj u letných pneumatík sa nedoporučuje hĺbka dezénu menej ako 3 mm, bolo dokázané výrazné zhoršenie jazdných vlastností, najmä na mokrom povrchu. Pepa (tmcz.cz) 01.12.2015 13:23 Zdravím, mám na HD laďáky, původní světlomet a tachmetr v mílích ( dovoz USA ). Musím vše vyměnit, aby splňoval při STK normy EU. Děkuji |
||
zpět na úplný začátek WEBu |
||
Chopper a cruiser |