zpět na hlavní stránku K1400 |
EDIT: Ahoj. Díky za rady.
Mám to hotový.. jen by se asi mělo psát.. že potřebujete jinej rozměr tý tyčky s o kroužkem .. protože díra na synchron pro přední válec je napojená na to čidlo a je tam větší díra.. Měl jsem ale sadu naštěstí.. jen se mi pak hřála hadice a musel jsem ji nastavit palivovou.. u volnoběhu byl šroub lanka asi strženej nebo co nevim.. bylo to uplně rozjebaný a nedalo se zaaretovat.. vyřezal jsem do matky díru na lanko a zašrouboval ji z druhý strany.. snad bude paráda (y) spravilo to moje problémy s motorkou kdy chtěla chcípnout po ubrání plynu.. synchron plynu nevim jak jsem nastavil.. snad dobře.. furt se mi hřála hadice a docházel benzín.. je to práce na hovno když to děláte poprvý. motorka šlape parádně. jsem celej zpíčenej a spálenej záda neohnu .. všude strhaný šrouby a podělaný věci který sem musel opravovat.. takže práce na 11 hodin přes noc.. holt jsem si to chtěl udělat sám no 8) A jsem rád nakonec. peníze jsou.. ale udělat si to sám to je jinačí.. a teď až mi bude volat mechanik že má po měsíci volno řeknu "už to mam "
Ahoj,
předem se omlouvám za pravděpodobně velmi duplicitní téma.
Hledal jsem, četl jsem.
Potřeboval bych ale trohcu podrobněji poradit.
Po letech co jsem jezdit na silnici nemohl (nemoc) a občas jsem jen profoukl enduro jsem koupil intrudera 14ku.. protože už prostě nechci jezdit rychle a cruiser pohodový ježdění mě baví.
Ale karbece jsem dělal max na enduru a upřímně karburátor jsem většinou vyhodil a dal mechnaikovi na ultrazvuk atd...
Nikdo u mě v okolí ale dlouho nemá čas a HLAVNĚ se chci naučit to dělat sám.
Motorka má chudou směs.. svíčky jsou bílý a střílí do výfuku jak se zahřeje a POŠKUBÁVÁ při jízdě stejnou rychlostí.
Tzn. že je poitřeba udělat synchro minimálně a pravděpodobně tedy obohatit směs..
Výfuk tam mám seriový a všechny spoje jsem utěsnil novým těsněním a tmelem.
Potřebuji poradit.. co udělat nejdříve..
Mám nejdřív seřídit směs a pak jít na synchronizaci? nebo obráceně?
Jaké je seriové nastavení A/F šroubku? (kolik otáček od zašroubování)
EDIT: NAŠEL JSEM V MAnuálu jsem slepej.. ale jak poznám, že mám E28 nebo jiný? jsou tam dvě nastavení.. .mám 2004 US verzi
Někde jsem ot našel ale neuložil si to..
V manuálu ani v článku tady na stránkách jsem fotky nenašel...
Fotku kde prý šroubek je sem dávám, abyste mi potvrdili, že je to ono.
Stačí mi nějaké levnější budíky?
Prosím o odpovědi a co nejvíce rad jak postupovat... nejsem ňouma.. jen jsem tohle prostě ještě nedělal a chci to dělat sám.. přeci-jen ta synchro by se měla dělat jednou za čas..
Pokud má někdo podrobné návody a fotky, videa prosím sdílejte.. na youtube jsem našel jedno trochu přehledné.. ale stejně tam není podrobně jak postupovat v průběhu synchro.. jak měnit otáčky atd..
Moc děkuji za rady.
Upraveno 4 krát. Naposledy upravil Kurzweil66 (27.07.2021 07:20)
Téma | Prohlédnuto | Napsal | Poslal |
---|---|---|---|
Seřízení směsi + synchro | 760 | Kurzweil66 | 19.07.2021 17:00 |
Re: Seřízení směsi + synchro | 318 | Supp | 21.07.2021 07:49 |
Re: Seřízení směsi + synchro | 203 | Kurzweil66 | 21.07.2021 08:40 |
Re: Seřízení směsi + synchro | 285 | Generál | 21.07.2021 21:20 |
Re: Seřízení směsi + synchro | 226 | Kurzweil66 | 27.07.2021 07:18 |
Re: Seřízení směsi + synchro | 120 | Generál | 23.12.2022 22:08 |
Re: Seřízení směsi + synchro | 153 | Milan z Plzně | 23.12.2022 12:04 |
Re: Seřízení směsi + synchro | 142 | Generál | 23.12.2022 22:25 |