zpět na hlavní stránku K1400 |
Jen letem a popořadě. Podstatné až na závěr.
Jsem nástrojař a když jsi psal, že jsi odvrtal čep zadního plováku nedovedl jsem si představit jak odvrtat ocelový čep o průměru 2,4mm z hliníkového těla ("packy") karburátoru. Pokud se ti to povedlo tak
Pravdou však je že při neodborné demontáži tohoto čepu velice často dochází k uražení této "packy". Snad i proto se na bazarech poměrně snadno nechá koupit přední karburátor zatímco sehnat zadní je problém. Uražená "packa" se nechá opravit, ovšem nesmí to dopadnout takto (svár vcelku OK ovšem sleduj jak mistři dodrželi souosost - klik - a také - klik -
No nic pokud se ti to povedlo tak ještě jednou
Ještě se vrátím k tomu demontážnímu čepu futýrka napouštěcího ventilu plovákové komory. Psal jsem že má 5,6mm - není to pravda musí mít 5,25mm - přesně a pak je i demontáž tohoto dílu v pohodě - klik -
V předchozím příspěvku jsem se zmínil, že se nemá (pokud si nechceš přidělat další problémy) použít náhražka ale je potřeba osadit originál. Ťongům se totiž originál nepovedl příliš dobře opajcovat a potom nesouhlasí důležitý rozměry vypínací tyčky vůči plováku - klik -
Píšeš, že hladiny řešit nebudeš - tak to je největší omyl. Provozem (hlavně chvěním) se hladina samovolně mění a to zcela zásadním způsobem. Hladina se staví na plíšku plováku, který se časem přihne a pak hladina nesouhlasí. Mám to nafocené, ale je pravda, že na fotkách předního karburátoru (který se tak podstatně nemění neboť karburátor z části leží a na ten plíšek není tak velká odezva chvění) to mám zachyceno podstatně lépe - ovšem stejné platí i pro zadní karbec. Takže takto vypadá plíšek předního plováku s nesprávně nastavenou polohou - klik - u zadního to není tak patrné - klik - (špatně nafoceno) no a zhruba takovouto polohu by měl mít - klik - a zde je to vidět na zadním plováku - klik - Takto se rovina zhruba nastavení - přesně se potom nastaví až po osazení do kompletu a napouštěcím ventilkem. Na tomto snímku je vidět zcela nesprávná hladina - klik - kdy již jehla neuzavře přívod paliva (neboť dle údajů výrobce by měla být na zadním válci cca 27mm) a dochází k přetékání plovákové komory prostřednictvím hadičky svedené na zadní airbox – zřejmě tvůj případ. Zkrátka zkontroluj a uprav hladiny – není to nic světoborného a bude se vidět
Téma | Prohlédnuto | Napsal | Poslal |
---|---|---|---|
Vytéká benzín z karburátoru do airboxu VS1400 | 467 | fajko | 05.10.2020 16:50 |
Re: Vytéká benzín z karburátoru do sání VS1400 | 223 | Generál | 05.10.2020 22:33 |
Re: Vytéká benzín z karburátoru do sání VS1400 | 186 | fajko | 05.10.2020 23:00 |
Re: Vytéká benzín z karburátoru do airboxu VS1400 | 167 | fajko | 05.10.2020 22:39 |
Re: Vytéká benzín z karburátoru do airboxu VS1400 | 186 | Generál | 05.10.2020 22:52 |
Re: Vytéká benzín z karburátoru do airboxu VS1400 | 182 | Generál | 05.10.2020 23:02 |
Re: Vytéká benzín z karburátoru do airboxu VS1400 | 160 | fajko | 06.10.2020 08:53 |
Re: Vytéká benzín z karburátoru do airboxu VS1400 | 254 | Generál | 06.10.2020 13:47 |