Ahoj Jedlo, rád Tě zase "vidím". A děkuju za názor. Já jsem na VTX 1800 vrátil původní výfuk včetně lambda sondy, Power Commander jsem odpojil a prodal, jediné, co zůstalo. je hyper charger s KN filtrem. Já už tento problém s Tebou kdysi řešil, pak mi to nějakou dobu netrápilo, ale nedávno jsem se vrátil z cesty po Pyrenejích a tam mi to v serpentinách zase vadilo. Prostě to škubnutí při přidání plynu v prudké zatáčce je nepříjemný, prostě to snižuje požitek z jízdy. Tak mi napadlo ještě něco zkusit. Vysledoval jsem, že když přidám napětí na TPS z 0,44V na 0,5V, tak to škubání při ubrání plynu téměř zmizí. Takže ten potenciometr na to vliv má. I jsem si sehnal jinej, zkusím ho vyměnit. Prostě zkouším, třeba se něco povede. Synchronizaci mám udělanou, oba šroubky mám cca 3,5 otáčky vytočené, podtlak na volnoběh je asi 0,6 baru na každém válci. Chci ještě zkusit původní originál airbox s normálním filtrem, jestli to bude mít nějaký vliv. Víš, kdybych se nesvezl na VTX 1800 mého kámoše, kde ten problém není, kde je to při přidání plynu naprosto plynulé, tak bych do toho asi nevrtal. Měj se hezky a přeju hodně kilometrů .... Milan