170ka by tam padla určitě, 180 při troše štěstí na výrobce možná taky. Jen mi uniká smysl. V TP mám psanou 140ku, momentálně tam mám nazutou 150ku. Na STK problém zatím nebyl, policajti to taky určitě běžně neřeší.
Až do doby než se stane něco na silnici a začne se hledat jakejkoli viník nehody, pak je pro pojišťovny jakákoli záminka dobrá - vozidlo nesplňuje podmínky pro provoz, neschválené kolomatiky a je vyděláno.
Náhoda je blbec. Proč to zbytečně pokoušet.
Že bych za to zatahal tak, aby mi krouťák za brutálního hvízdání a efektního smradočoudu z ubývající zadní pneu nedovolil ihned raketově odstartovat a potřeboval teda shánět širší ráfek na širší pneu - to se mi zatím nestalo. Pokud se pak cpe zbytečně široká kolomatika na původní, šikmookými konstruktéry pochopitelně naprosto chybně zvolený, poddimenzovaný úzký ráfek do našich převýkonovaných mašin, tak se širší pneu při nazutí jen zbytečně uprostřed vyboulí víc než je počítáno a prostředek se zmydlí dřív než je záhodno.
Já budu letos taky (po letech) konečně přezouvat, ale dám tam to co je v TP. Širší pneu z nikoho většího machra na silnici nikdy neudělá
Když to nejde hrubou silou, je třeba použít ...sílu ještě větší