Carlie, máš pravdu s tou příměsí nafty v benzínu.
Tobě a ostatním sděluji , že nádrže a hadice autocisteren, se v žádném případě nijak nevymývají od nafty nebo jiného benzínu. Tedy od předchozího média, které bylo přepravováno předtím. Cisterny jsou rozděleny na více komor. Tedy autocisterna veze současně třeba tři různá média, která stáčí do nádrží čerpacích stanic. Tedy tou samou hadicí, autocisterna stáčí při jedné dodávce, více médií. Pouze je doporučeno, pokud to je možné, stočit nejdříve benzíny a potom naftu. Ale někdy se postup otočí, tak se do benzínu dostane pár desítek litrů nafty. Ovšem, není to v zásadním rozporu dodávky PHM.
Jiné to je, pokud je autocisterna ve velkoskladu plněna benzínem, ve které byla před tím přepravována nafta,topná nafta,topný olej atd. normálně v autocisterně zůstane pár stovek litrů, pokud autocisterna na čerpačce stáčela v náklonu, pak v ní může zůstat i více nafty. Někdy se na čerpačce nevejde všechen obsah nafty do nádrží, a může tam zůstat i nějaká ta tisícovka litrů. Pokud následně autocisterna jede naplnit benzín, tak samozřejmě je uvedená nafta rázem v benzínu.
Podle původních norem, bylo povoleno, určité smíchání PHM, tuším cca. 5%, to je cca. 1000 litrů na autocisternu. Ale to nebyla v naftě ta bio sračka !!!
Ona ta čistá nafta, v benzínu skutečně nijak zásadně nevadí. A naopak, určité procento benzínu v naftě, také nevadí. Dříve si motoristé, v zimě do nafty přidávali benzín, aby nafta v mrazech byla filtrovatelná.
Jde skutečně, jen o ty bio složky.